15 February 2007

Om man vill utsätta sig själv för prövning...

så är ett bra sätt att besöka Get Knitted.
Varje gång jag surfat runt i deras webbshop utan att köpa något känner jag mig moraliskt oförvitlig. Men det kostar på!

Jag tror egentligen att enda anledningen till att jag inte handlar är att jag inte vet vilken av alla frestelser jag ska falla för! Kolla t ex in:

Sea Silk från Hand Maiden Fine Yarn
Sjalnålar
Handfärgat sockgarn från Fyberspates
Celestial Merino Dream från Lucy Neatby
Filtade väskor från Noni

3 comments:

Strumpstickan said...

Jösses! Vilken godisbutik!

Jag såg flera färger i Sea shell silk som var helt underbara och merinoullen var också fantastisk!

Anonymous said...

Jag har hittat dit tack vare dig! Jag hindras att ruinera mig genom att jag har så mycket garn liggande just nu. Men bara jag har stickat upp det så...

Agneta said...

jaså...du inleder mig i frestelse.-)....hur ska jag kunna låta bli där