08 October 2007

Vinnarbidraget

Här kommer en bild på halsbandet som vann barnsmyckestävlingen:

Egenhändigt tillverkad nyckelpiga på en prästkrage av seedbeads.

Bland allt roligt jag gjorde i helgen fanns en föreläsning om att fotografera smycken. Många bra tips, så nu hoppas jag att mina bilder ska bli lite bättre!

Här är en bild på mitt bidrag till glitter- och glamourtävlingen också. Jag vann inget men är rätt nöjd ändå:
Halsband med snöbollspärlor och lite annat glittrigt med en seedbead-blomma som knäppe.

3 comments:

Maria Nyberg said...

Ditt bidrag till barnsmycke och glitter och glamourtävlingarna var båda mycket vackra. Jag var också med på PUSS men vann inget...snyft ;-) Grattis till din vinst.

Anonymous said...

Hej Babs! Supersnyggt halsband!!! Jag måste komma till din butik i Uppsala snart och shoppa loss!!!
Kram Hilde ;-)

Fru Babsan said...

Tack båda två!
Hilde: min butik kommer att ligga på nätet, men du får sååå gärna komma hit ändå!